Zasady współpracy

Świadczenie usług odbywa się na podstawie zawartej umowy. Umowa zawierana jest na czas nieokreślony z prawem do wypowiedzenia. Wzór umowy można otrzymać pocztą elektroniczną.

Klienci przekazują dokumenty do Naszej Kancelarii w Poznaniu ul. Św. Wojciech 28.

Dokumentów powinny być przekazane do 7 dnia kalendarzowego po miesiącu obrachunkowym. Przy dużej ilości dokumentów terminy przekazywania są ustalane indywidualnie. Szczególnie zasada ta ma zastosowanie przy pełnej księgowości.

Usługi są wykonywane na terenie Naszej Kancelarii.

Do obsługi każdego klienta w Naszej Kancelarii jest wyznaczana odpowiednio dobrana osoba, prowadząca cały zakres spraw klienta, z tym, że doradztwem i konsultacjami zajmuje się doradca podatkowy. Klient ma możliwość bezpośredniego kontaktu z daną osobą.

Kancelaria nie wykonuje m.innymi takich czynności jak:

  • wystawianie faktur sprzedaży i ich korekt,
  • sporządzania dokumentów magazynowych,
  • sporządzanie raportów kasowych,
  • sporządzanie rozliczenia delegacji służbowych,
  • sporządzanie dokumentów INTRASTAT,
  • sprawy dot. odpraw celnych,
  • inwentaryzacja,

Przygotowanie listy płac dla klientów – odbywa się każdorazowo na podstawie danych przekazywanych przez klienta i zawierających kwoty brutto wynagrodzeń dla poszczególnych osób w miesiącu obrachunkowym. Wynagrodzenie za czas choroby wyliczane jest przez Naszą Kancelarię na podstawie wystawionych zwolnień lekarskich zgodnie z aktualnymi przepisami. Zwolnienia takie winny być przekazywane niezwłocznie do Kancelarii.

Wielkość opłaty za nasze usługi zależy od skali i zakresu działania klienta, złożoności zagadnień podatkowych, ilości zatrudnianych osób oraz ilości dokumentów wymagających zaksięgowania w ewidencjach w danym miesiącu. Cena nie jest uzależniona od obrotów.

Za usługi wykonywane dla klienta jednorazowo w ciągu roku lub nie objęte comiesięcznym zakresem umowy lub wg. odrębnego zlecenia – zastosowanie mają stawki wynikające z cennika usług lub na podstawie uzgodnienia z klientem (dotyczy np. przygotowania danych do wniosków kredytowych, sprawdzenia poprawności ewidencji obejmujące okresy przed zleceniem usługi itd.). Zasada dotyczy także opłat za bilanse lub rozliczenia roczne.